King's Ransom

Obtížnost : střední - těžká

Délka : dlouhé (spousta dialogů)

Požadavky :

  1. Black knights fortress
  2. Holy grail
  3. Merlin crystal
  4. Murder mystery
  5. One small favour
  6. 45 Magic
  7. 65 Defence
  8. Schopnost vyřešit jednoduché puzzle

Nezbytné věci :

  1. Granite - libovolně veliký kus si můžete nakopat v místě kde se odehrává quest Enakhra's Lament
  2. Black knight set (full helm, platebody, legs)
  3. Guard set (bronze medium helm + iron chainbody)

Doporučené věci :

  1. Teleporty (Ardougne, Camelot, poblíž Ice Mountain)

Výbava: Bez boje

Odměna :

  1. 1 quest point
  2. 5.000 Magic
  3. 33.000 Defence
  4. 5.000 do libovolného skillu 50+ (lampa)
  5. Možnost absolovovat Knight wave training a tím si aktivovat 2 nové volby u prayer skillu
  1. Pro začátek nic nepotřebujete a můžete jít rovnou na sever od Seers banky. U brány domu kde se odehrával Murder mystery quest si promluvte s Gossipem (" How curious...")



  2. Poblíž se bude procházet Guard a s ním si také promluvte. Potom pokračujte dále k rozbitému oknu vedle ohrady se psem. Pravým tlačítkem myši vyberte (break smashed window) a dostanete se dovnitř (místnost s nožem).

  3. V severo-východním výběžku velké místnosti seberte scrap paper



  4. Po schodišti vyjděte do 1. patra. V knihovně na stole seberte adress form a po prohledání knihoven najdete black knight helm.



  5. Vyjděte (oknem) z domu a jděte za Guardem. Použijte na něj adress form nebo promluvte na téma (" I have proof that the Sinclars have left ") a důkaz si vezme. Postupně mu dejte i scrap paper a black knight helm (use...)



  6. U brány si promluvte s Gossipem (" Tell me about Anna Sinclair ") a pokračujte do Seers.



  7. Několik kroků od banky jiho-východním směrem najdete soudní dvůr. V cele si promluvte s Annou a souhlaste že ji budete obhajovat (" Okay, I guess ..."). Dostanete od ní criminal's thread



  8. Vraťte se zpět do domu v Sinclair manson a promluvte se služebnictvem dle uvedeného seznamu. S každým si pokecejte na všechna nabízená témata. U soudu budete zpovídat právě tyto a tak ostatní není potřeba obcházet. Buďte si jisti, že jste si promluvili na všechna nabízená témata. Případné dotazy "Mě to nejde, poraď "a podobné v tommto konkrétním případě nezodpovídám. Nesmíte jako já zapomenout na žádné téma.

    1. Dog Handler (Pierre) - u ohrady se psem
    2. Butler (Hobbes) - přízemí
    3. Maid (Marry) - 1. patro


  9. Až budete mít všechny informace, jděte zpět k soudu. Sejděte po schodech (" Yes, I'm ready ") a ocitnete se v soudní síni. Během animace se představí soudce, porota a žalobce který ukáže důkazy (dagger, thread a poison) svědčící proti Anně. Vašim úkolem bude předvolávat svědky a postupně tyto důkazy zpochybnit.



  10. Přes dialogové menu můžete předvolávat v libovolném pořadí všechny členy personálu a v další podnabídce klást otázky (talk). Bude-li pořadí a hlavně otázka vhodně zvolena, důkaz porota nepřijme a vyloučí ho.



  11. Možná se zde chvilku zdržíte. Mě to trvalo cca 20 minut, protože jsem zapoměl na jednoho člena personálu a musel jsem se vracet. V tom případě proces začíná odznovu (animace představení důkazů...) , ale myslím že ty co již porota vyloučila není třeba znovu zpochybňovat a jsou již "mimo hru"

    Chcete-li někoho předvolat, promluvte si se soudcem a pak vyberte jméno a nezpomeňte, že další jména se zobrazí po volbě (" next ")

    Jednání lze kdykoliv opustit (exit gate) a můžete se vrátit kdykoliv sa Vám to hodí. Jestli se Vám to nedaří, předvolejte i jiné svědky, ale ve všech návodech co jsem sehnal jsou témata přiřazena takto kromě thread (nit). Na tu se asi můžete zeptat kohokoliv. Nyní postupně předvolejte tyto svědky a optejte se jich na následující otázky.

    1. Dog Handler (Pierre) - Ask about the poison
    2. Butler (Hobbes) - Ask about the Dagger
    3. Maid (Marry) - Ask about the night of the murder a pak Ask about the thread


  12. Pokud se Vám podaří zpochybnit všechny důkazy, porota se jednohlasně shodne na nevině.



  13. Vyjděte ven (exit gate) a nahoře v cele si promluvte s Annou. Řekne Vám o soše a tajném vchodu do podzemí Camelotu.



  14. V bance si můžete vzít teleport do Ardougne, runy na telegrab (lze získat zdarma na místě) a jděte z východní strany Camelot zámku k soše. Tu prohledejte (search) a dostanete se do Camelotu.



  15. Po animaci se objevíte ve vězení a spolu s Vámi i pár lidí co jistě poznáte. Promluvte s Merlinem (" What do we do now ? ") a pak postupně na tři další témata (" Reclaim Camelot / Retrieve the Holy grail / Save King Arthur "). Nejprve budete mít za úkol dostat Merlina do bezpečí. Na severní stěně klikněte na okno ventilace (reach vent) a s pomocí rytířů se Merlin protáhne ven.



  16. Pokecejte postupně s rytíři a od jednoho z nich dostanete telegrab runy (pokud nemáte vlastní) . Kouzlo použijte na Guardapoblíž mříží a v inventáři budete mít hair clip (sponku do vlasů) Použijte ji na mříž (hair clip -> metal door) a otevře se Vám zámkový mechanismus který je potřeba otevřít. Nejprve stiskněte Try Lock a v následujících 5 krocích tento zámek (doufám) otevřete.



  17. Zámek (kombinace je pro každého jiná) má 4 očíslované části a každá z nich má 6 nastavitelných možností (0-5/5). Naštěstí se Vám v levé části zobrazují jednotlivé pozice a tím zredukujene maximální počet pokusů při dodržení postupu na 6. Pokud se Vám to nepovede do 10, tak se prý zámek zavře a musíte začít od znovu.

    Po prvním stisknutí try lock se podívejte v levé části na barevné terčíky. Čísla se shodují s čísly na zámku a pokud je u některého již zelený, je tato část (číslo) již ve správné poloze. Modré a červené zobrazení je špatné a u těchto pozic musíte zvednout hodnotu (0/5) na (1/5). V případě že máte 1 pozici zelenou a ostatní ne, musíte tyto hodnoty změnit kliknutím na číslo 2 a pak velkou šipkou přidat ke stávající hodnotě +1. Pak zmáčknout 3 a opět +1. To samé zopakujte u nastavení 4 části a pak otestujte - try lock

    Je-li výsledek stejný (1 zelený + 3 červené/modré) znovu přidáme velkou šipkou +1 u položek 2, 3 a 4 tak, aby nyní byla hodnota (2/5). Pak try lock a tak dále dokud se brána neotevře.



  18. Až se dostanete ven, kolem se bude odehrávat několik soubojů. To Vám poskytne volnost a v klidu vyjděte po schodech do 2. patra a prohledejte stůl (search table) Na poličce klikněte na malou fialovou krabičku (pokud se spletete, vyhodí Vás to ven) a získáte zpět ukradený Holy Grail.



  19. Odcestujte do Ardougne a jděte si promluvit s Wizard Crompetry (" Talk about King's Ransom ") a dostanete od něj animate rock scrool. Pokud ne, možná se Vám válí v bance z questu one small favour. Pokud ho máte v bance, stejně si s kouzelníkem promluvte.



  20. V bance si na sebe navlíkněte Guard set (iron chainbody + bronze medium helm) , do inventáře dejte Black knight set (full helm, platebody, legs) , kus granitu , Holy Grail, svitek s kouzlem a teleport do Camelotu pro rychý návrat. Pak odcestujte do Black knight fotress severně od Ice moutain (západně od Edgeville).

  21. Přes vstupní dveře se dostantete v Guard výzbroji a uvnitř se převlékněte do Black knight setu (full helm, platebody, legs). Potom projděte zdí do malé místnosti se žebříky a po jednom slezte do podzemí.



  22. V jižní části této místnosti najdete zkamenělého krále Artuše. Jediná volba na soše je (free King Arthur) a tím ho osvobodíte.



  23. Promluvte s ním a ke konci rozhovoru si od Vás vezme guard set aby se nepozorovaně dostal ven. Vy můžete využít teleportu a až si v Camelotu u kulatého stolu s králem promluvíte (severně od telespotu) , odměna je Vaše a quest u konce.



Po skončení questu máte možnost absolovovat Knight wave training a tím si aktivovat 2 nové volby u prayer skillu + získat po 20.000 exp do všech bojových skillů

Návod sepsal a mnoho štěstí při plnění přeje Plastick2.

Nahoru