Land of the Goblins

Obtížnost : střední - těžká

Délka : střední

Požadavky :

  1. Fishing contest
  2. Another Slice of H.A.M
  3. 30 Prayer
  4. 36 Agility
  5. 36 Thieving
  6. 36 Fishing
  7. 37 Herblore
  8. Schopnost porazit 5 skeletonů (35, 45, 55, 65, a 75 lvl) v postupném souboji

Nezbytné věci :

  1. Goblin armor - vymlátíte z libovolného goblina na povrchu
  2. Toadflax herb - clean
  3. Empty vial - prázdná lahvička
  4. Vial of water - lahvička s vodou
  5. Pestle and mortar - hmoždíř
  6. Peníze - 5 Gp
  7. Uzavřený zdroj světla
  8. Tinderbox - zápalky
  9. Dye -barvy (žlutá, oranžová, fialová, modrá) koupíte v Letyii nebo si nechte od Aggie udělat několik základních barev (red, blue a yellow) a ostatní namíchejte. Výrobní postup je zde a stačí od každé jen 1
  10. Fishing rod - rybářský prut
  11. Bait - návnada na rybolov
  12. Slimy eel - ulovíte pomocí Fishing rod+bait v Mort myre swamp nebo ve východní části Lumbridge swamp dungeonu. V dungeonu se dají chytit 2 druhy ryb/hadů a potřebujete ten co nemá v názvu "raw" . Ten nepotřebný je "raw cave ell" (nebo tak nějak)

Doporučené věci :

  1. Teleporty do Ardougne (nebo fishing guild) , Draynor village , Lumbridge , Faladoru
  2. Jídlo - stačí normální (tuna/lobster)
  3. Potiony - super set a prayer pro slabsi postavy.
  4. Energy potiony pro ty co neradi chodí pomalu

Odměna :

  1. 1 quest point
  2. 2.000 Prayer exp
  3. 3.000 Agility exp
  4. 3.000 Herblore exp
  5. 3.000 Thieving exp
  6. 3.000 Fishing exp
  7. 3.000 Strength exp
  1. V bance si vemte lucernu, tinderbox, pestle and mortar, empty vial, toadflax, lahvičku s vodou, teleport do Faladoru a nechte se doprovodit od Kazgara (Pravé tlačítko myši - Follow Kazgar) do Dogreshuun mine. Najdete ho vedle sklepa v Lumbridge na začátku bludiště (křižovatka s broží)

  2. Na druhé straně si promluvte s Grubfootem a uvidíte že ho odmítají pustit do Dorgesh-Kaan. Zeptejte se Mistaga proč (" Mistag, why won't you let...") a dozvíte se že jejich zákon nedovoluje vstup pozemským goblinům. Pokud se za něj zaručíte (" I'll take responsibility for Grubfoot ") , udělá vyjímku a ve Vašem doprovodu ho nakonec pustí.



  3. Vejděte do města (brána v jižní části) , projděte úzkou uličkou a podél severní stěny jděte do severo-západní části tohoto patra.



  4. Tam si promluvte se Zanik (" Why don't other goblins believe ? ") , (" What is the Chosen Commander ") , (" What was this new dream ? ") a Grubfoot začne o zemi kterou viděl ve snu.



  5. Pokračujte v rozhovoru (" How do you know...") , (" I think it must mean something ") , slibte že nikomu neřeknete o tajném chrámu (" I promise not to tell...") a Grubfoot Vám řekne kde se nachází. Jestli jste připraveni, Odlak Vás tam spolu se Zanik teleportuje (" I'm ready ")







  6. Jděte na severo-západ a vedle vchodu seberte jednu black mushrooms. Rozmačkejte ji v hmoždíři (black mushroom -> pestle...) a pokud máte v inventáři prázdnou lahvičku, naplní se černým inkoustem.



  7. Teď zkuste sejít po schodech (climb-dowsn stairs) , a budete zastaveni stráží. Zanik dolu pustí , ale Vás ne.



  8. Zajděte za Make-over Mage (jiho-západně od Faladoru) a zeptejte se na proměnu v goblina (" Can you turn me into a goblin ") , ale pamatujte na slib a neříkejte pravý důvod. Zeptejte se jen tak obecně (" I just like goblins ") , (" Can you turn me into goblin or not ? ") a dostanete recept na výrobu lektvaru a také přísadu - pharmakos berries. Dejte toadflax do lahvičky s vodou , pak přidejte pharmakos berries a máte goblin potion (3)



  9. V bance si vemte 4 barvy (žlutá, oranžová, fialová, modrá) , černý inkoust, goblin potion, goblin mail (brnění) , 3 teleporty do Ardougne, 2 do Draynor village a na sebe si prozatím nic neberte. Vraťte se do goblin dungeonu severně od Ardougne, pár kroků od vstupu do Fishing guild.

  10. Dojděte na severo-západ ke schodišti, napijte se z goblin potionu (nic na sobě) , vyberte si podobu jakou na sebe vezmete a potvrďte (confirm). Mělo by to být úplně jedno a jak se proměníte a pak sejděte po schodech.



  11. Stráž Vás zastaví, řekněte že chcete dovnitř (" Me want get into temple ") , (" Yes, I'm --náhodné jméno-- ") a do chrámu budete vpuštěni (Vaše jméno bude dočasně změněno). V podzemí si neberte kromě goblin mail nic na sebe, jinak časově neomezený účinek lektvaru pomine.







  12. V severní části si promluvte s High priest (" Can you tel me about Yu'biusk ? ") , (" I understand the ways...") , ale než Vám něco řekne, musíte projít testem (" I'm ready for the test ")



  13. Otázky a odpovědi budou pravděpodobně pro všechny stejné, tak by to neměl být problém.

    1. True
    2. The Big High War God commands it
    3. False
    4. Goblins were not mighty warriors before he chose us
    5. False
    6. That's one of the commandments
    7. Lead goblins to victory over the whole world




  14. Pokračujte v rozhovoru (" Can you tell me about Yu'biusk ? ") , (" Where is Yu'biusk ") a dozvíte se že jde o velmi starou legendu. Ten kdo by o ni něco mohl vědět je ale už pochován v hrobce a pro přístup je potřeba mít 6 klíčů. Prozatím můžete dialog ukončit (" Never mind ")



  15. Černým inkoustem natřete brnění (goblin mail -> black ink) , nasaďte si ho a promluvte s Guardem který hlídá severo-východní část. Máte-li na sobě brnění černé barvy, bez problémů Vás pustí.



  16. V cele na konci této místnosti najdete Zanik. Promluvte si přes mříže (talk-through prison door) a zeptejte se jak ji máte vysvobodit (" How can I rescue you ? ") a nakonec slibte že se brzy vrátíte (" Sit tight. I'll be back soon ").

  17. Prohledejte krabici vedle cely (search crate) a najdete teleportovací kouli. Pak si znovu promluvte přes mříže (" I have a teleport sphere here ") a jak teleport předáte, Zanik se teportuje domů.



  18. Než odejdete z této části, ukradněte jeden ze šesti klíčů (pickpocket priest) Priest je zde jen jeden a jak budete mít klíč, odejděte přes strážného (talk) do centrální místnosti.

  19. Zde si sundejte brnění, obarvěte ho na další barvu kromě bílé (tu ještě nemáte) , nasaďte na sebe, a pak znovu projděte přes hlídku v části podle barvy, oberte Priesta o klíč a zase se vraťte. Obarvit na další barvu a pořád dokola naž získáte celkem 5 klíčů . Barevné sekce jsou pro všechny stejné a tak koukněte na mapu kde jsou barevné "klany" zakresleny.

  20. Bílé brnění lze získat až v této fázi a s tím Vám pomůže čarodejnice Aggie v Draynor village. V bance si vemte , prut na ryby (fishing rod) , jako návnadu použijete slimy eel, dále si vemte, goblin mail (libovolné barvy - to co jste měli naposledy) , 5 Gp, teleporty poblíž Fishing guild (Ardy, Seers) a zpět do Draynor village.

  21. Jděte si promluvit s Aggie (" What could you make for me ? ") nebo ("Can you make me dyes for me please ?") , pak na téma černé a bílé barvy (" Can you make black or white dye ? ") a dostanete za úkol donést goblin mail, 5 Gp a speciální rybu whitefish. Další dialogové volby prozatím nejsou potřeba.



  22. Odcestujte na místo kde se odehrávala rybářská soutěž (fishing contest quest) a zkuste otevřít branku (open gate) . Řekněte že potřebujete chytit whitefish (" I need to catch a Hemenster whitefish ") a budete bez problémů vpuštěni (znovu open gate). Uvnitř nahoďte prut (bailt fishing spot) na na slimy ell chytíte jednu whitefish.



  23. Vraťte se do Draynor village a promlute s Aggie (" Can you make dyes...") , (" What do you need to remove...") , (" Okay, remove the dye...") a za donesenou rybu + poplatek 5 Gp dostanete white goblin mail.



  24. V bance si vemte do inventáře věci pro postupný boj s 5-ti kostlivci (35, 45, 55, 65, a 75 lvl) V hrobce narozdíl od místnosti s Priest můžete mít na sobě cokoliv včetně libolné zbraně, ale na goblina se musíte přeměnit znovu bez jediné věci na sobě.

    Dále budete potřebovat 5 klíčů, goblin potion, white goblin mail od Aggie a teleport do Lumbridge. Nevím jestli šlo o chybu, ale nešel z krypty použít dueling ring ani home teleport (teleport bez run). Naopak Ectophial fungoval, ale pokud vyjdete zpět mezi gobliny v lidské podobě, tak Vás vyhodí před vstupní dveře na místo kde se proměňujete v goblina a tam teleport již funguje. Je možné že časem Jagex povolí všechny typy teleportů , nebo naopak, na Ecto zapoměl a znemožní i tento způsob (S Bigplastem naposledy Ectophial stále fungoval)

  25. Dojděte přes dungeon ke chrámu, proměňte se na goblina a sejděte po schodech. Nejprve si opatřete poslední klíč v "bílé části" (pickpocket priest) a pak jděte ke dveřím vedle High priesta. Zkuste je otevřít (open door) a máte-li v inventáři 6 klíčů, automaticky je vložíte a můžete projít do krypty (znovu open door)



  26. Zde najdete po obvodu 5 loučů a každý z nich skrývá jednoho z předků velekněze. Vyvoláte je tak, že kliknete na louč (say-name grave) a řeknete jménokteré je v seznamu nové (nejníže) . U prvního kostlivce to bude pouze jméno Snothead a po vyslovení jména se pustíte do souboje. Těsně před koncem uzná svou porážku a zeptá se Vás co hledáte.

    Zeptejte se na gobliní zem (" Where is Yu'biusk ? "), ale první čtyři protivníci o ni nebudou nic vědět. Vždy Vás odkážou na svého předchůdce a musíte se jich zeptat na jméno (" What was your predecessor's name ? ") Tím získáte nové jméno a můžete jít k dalšímu louči (" Goodbye "), kliknete na další louč (say-name grave) a ze seznamu použijte nově přidané jméno. Pokud tam žádné nové jméno po souboji není, musíte předchozí opakovat a projít dialogy tak aby Vám nové jméno řekl. Seznam a u místění by měl být pro všechny stejné a jestli je generováno náhodně, systémem pokus/omyl se to dá také udělat.

    1. Snothead (lvl 35) / jiho-západ
    2. Snailfeet (lvl 45) / jiho-východ
    3. Mosschin (lvl 55) / severo-západ
    4. Redeyes (lvl 65) / severo-východ
    5. Strongbones (lvl 75) / sever / vyvolává Skoblins (lvl 15)




  27. Posledního kostivce - Strongbones se také optejte na Yu'biusk (" Where is Yu'biusk ? ") , ale ten prý leží mimo Runescape a žádný žijící goblin tam nikdy nebyl. Jméno dalšího předchůdce (" What was your predecessor's name ? ") Vám už neřekne a ani to již není potřeba a můžete se rozloučit (" Goodbye ")



  28. Odcestujte do Dorgesh-Kaan, (cestou si vemte světlo + zápalky) a jděte do severo-západní části. Promluvte se Zanik a po rozhovoru se máte setkat u jednoho speciálního fairy ringu.



  29. Přímo na místo se můžete dostat přes normální fairy ring (AJQ code) nebo projděte celým patrem až na jih, přes 2 schodiště (up a down) projděte do menší části s kovadlinou a úplně na jihu vylezte po schodech. Pak na západní straně slezte do dungeonu a pokračujte na jiho-východ kolem fishing spotu až k místu kde uvidíte transportní značku.







  30. Promluvte se Zanik a pak se pokuste nastavit přístroj vedle kruhu (adjust machine) Kombinace je pro všechny stejná - 9 4 1 . Po správném nastaveni budete všichni teleportováni do Yu'biusku který ovšem vypadá trochu jinak než tomu bylo ve snu.



  31. Dojděte na severo-západ (Oldaka si nevšímejte) a tam najdete truhlu kterou oteřete (open strange box) a až se Vám to povede, Zanik to vtáhne dovnitř. Na záchranu teď není čas a rychle se vraťte (automaticky) k teleportovacímu kruhu.





  32. Objevíte se v Dorgesh-Kaan a po krátkém rozhovoru s Oldakem je quest u konce.



Návod sepsal a mnoho štěstí při plnění přeje Plastick2.

Nahoru