Between a Rock

Obtížnost : střední

Délka : střední

Požadavky :

  1. Dwarf cannon
  2. Fishing contest
  3. 30 Defence
  4. 40 Mining
  5. 50 Smithing
  6. Schopnost porazit Arzinian Avatar of Strength (75-125 lvl) , ale může mít i o jiného protivníka který bude mít jméno Arzinian Avatar of Magic Podle jména poznáte i jaký druh útoku používá

Nezbytné věci :

  1. Peníze - 500 GP
  2. Pickaxe - krumpáč
  3. Cannonball mould - formu lze koupit v průběhu questu za cca 5 Gp
  4. Hammer - kladivo
  5. 4 Gold bary - zlaté cihly

Doporučené věci :

  1. Camelot a Falador teleporty
  2. Melee/Magic protect pro slabší postavy + 1 potion

Výbava: Cokoliv na finálový souboj s 125 lvl

Odměna :

  1. 2 quest point
  2. 5 000 exp Smithing
  3. 5 000 exp Defence
  4. 5 000 exp Mining
  5. Rune pickaxe




  1. V bance si vemte vše potřebné (na doplnění zásob před bojem bude čas) a odcestujte na severo-východ od Relleky. Vstupte do podzemí (enter tunel) a hned naproti je díra ve zdi kterou projděte.







  2. U mola si promluvte s trpaslíkem jménem Ferryman a nechte se za cenu 2 GP dopravit na druhou stranu (" Yes please ")



  3. Jděte přes most a obloukem se pomalu stočíte o 180 stupňů přes druhý most až k místu označující start questu. Promluvte s Dondakan the Dwarf (" Why are you firing a cannon at a wall ? ") , (" So why were you ...") a (" Sounds interesting! "). Na konci dialogu se prozatím rozlučte (" I'll be back latter ")



  4. Vydejte se s převozníkem zpět přes řeku. Najdete ho před jižním mostem a nikoliv na místě kde Vás vysadil.



  5. Nyní si promlute s Dwarven boatman a nechte se dopravit do trpasličího města Keldagrim (" Yes, please take me ").

    Pokud nemáte splňeny questyForgettable tale... a Giant dwarf , tak může být konverzace jiná a cesta nebude asi zadarmo.



  6. Z přístavu ve městě se vypravte do západní části ke kovadlině a promluvte s Dwarven engineerem. Ten toho ale moc neví a odkáže Vás na pomoc Rolada kterého najdete u svahu Ice mountain. Nejkratší to bude přes Falador a pak přes můstek na sever k trpasliším dolům. Pokud nemáte cannonball mould, vemte si i peníze.



  7. Pokecejte s Roladem a ten bude chtít neprve zpět své 3 stránky do knihy. Až teprve pak bude ochotný ji půjčit.



  8. Ve výklenku u domu slezte po žebříku do trpasličích dolů a začněte hledat ztracené stránky. Po nalezení všech 3 stránek se vraťte zpět za Roladem.

    1. Book page 2 najdete v některém z vozíků (search mine cart). Je jich tu několik a stačí jen sledovat koleje.



    2. Book page 1 dostanete pokud zabijete jednoho (nebo více) škorpióna (lvl 14). Najdete je v jiho-východní části



    3. Book page 3 je ukryta v některé skále a pomocí krumpáče si nakopejte libovolný typ rudy. Já ji dostal po nakopání 5 clay, ale prý je to jedno co kopete.



  9. Rolad stránky doplní do knihy a tu Vám pak předá. Dialog vyberte libovolný a poté si Dwarven lore prolistujte. Pokud nemáte formu na odlévání c-ball, tak v protějším domku si u Nulona jednu kupte.



  10. Odcestujte zpět za Dondakanem (start questu) a promluvte s ním (" What have you tried so far ? ") , (" What else did you try ? ") a (" I'll be back later ") . Pak se dopravte k furnace (peci) třeba do Faladoru.



  11. Máte-li v inventáři cannonball mould a gold 1 bar, tak cihlu použijte na pec (" Yes ") a vyrobte si zlatý cannonball. Se zlatou municí se vraťte za Dondakanem

  12. Kouli na něj použijte (cannonball -> Dondakan) a poté co ho přesvědčíte o tom, že vyrobená koule bude to pravé (" Yes, I'm sure...), ji vloží do kanónu a vystřelí. Koule prolétne, ale díra tu nezůstala. Překvapený trpaslík dostane nápad, že do stěny vystřelí Vás (" So you want to...") a (" I can't argue witht hat..."). Nakonec dostanete první část schématu a zbývá sehnat další dva.



  13. Dopravte se pomocí převozníků do Keldagrimu a opět navšťivte Engineera. Po krátkém dialogu dostanete druhý díl.



  14. Třetí díl má trpaslík pod White wolf mountain v místnosti se stolky a pivem a nejrychleji se tam dostanete vozíkovou dopravou v jiho-východní části Keldagrimu, ale ta bude nejspíš dostupná až po jiném questu.

    Cena jednosměrné jízdenky je 100 Gp a koupíte ji u kolem postávajícího trpaslíka (" To White wolf mountain ") a (" Buy "). Běžte k jižní koleji se 4-mi vozíky a do toho nejblíže k východu nastupte (ride train cart)



  15. Pod White wolf mountain seberte ze stolu jeden dwarven stoud a promluvte s Khovarkem. Optejte se ho co pije (" Oh, alright...") a po chvilce Vám za pivo dá třetí díl plánku.



  16. Znovu prolistujte knihu a vytrhněte z ní stránku s plánkem (" Yes "). Na místo knihy budete mít v invetáři base schematic a vyberte z nabídky možnost assemble. Pomocí zatrhnutí *show* , *select* a šipek musíte jednotlivé segmeny dostat do polohy jako na obrázku. Je-li vše na správném místě se dozvíte tak, že se v horní části obrázku zobrazí text That's it all makes...



  17. Skočte si ke kovadlině a použijte na ni goldbar (use goldbar -> anvil) a za 3 zlatých cihel vyrobíte golden helmet. Tu si prozatím nechte v inventáři a běžte si do banky vzít věci pro boj s Arzinian Avatar of ... (125 lvl).

    Při použití prayeru je neškodný a mam na něj vyzkoušen magic i melee útok. Krom výbavy si vemte i krumpáč (pickaxe) a nechte si 7 volných pozic, jinak Arziniana nebude schopni vyvolat.

  18. Vraťte se za Dandakanem, nasaďte si helmu a řekněte že jste připraveni (" You may fire when ready "). Po krátkém rozhovoru Vás vystřelí přes zeď a kolem uvidíte zlaté rudy.



  19. Nakopejte si alespoň 6 gold ore (čim více, tím lépe půjde démon zabít) a během této činnosti na Vás bude stále mluvit Arzinian, ale prozatím jste v bezpečí a nenechte se rozptylovat.

  20. Pokud bude chtít z odtud, nebo z boje odejít, stačí sundat helmu, ale nemáte-li v inventáři volnou pozici, budete si muset udělat novou, protože ji dropnete na zem !!!

    Až budete mít natěženo, jděte chodbou směrem ke středu a přeskočte plameny (jump-through wall of flame). Na ohnivé stěně uprostřed vyberte (talk-to wall of flame). Arzinian vyleze ven a pustí se do Vás.



  21. Těsně před koncem si sundáte (automaticky) helmu a poté co si promluvíte s trpaslíkem je quest u konce.



Návod sepsal a mnoho štěstí při plnění přeje Plastick2.

Nahoru