Darkness of Hallowvale
Obtížnost : střední - těžká
Délka : velmi dlouhé
Požadavky :
- In aid of the Myreque
- 5 Construction
- 20 Mining
- 22 Thieving
- 26 Agility
- 32 Crafting
- 33 Magic
- 40 Strength
- Schopnost zakouzlit telegrab (nesmíte mít Ancient nebo Lunar)
Nezbytné věci :
- Hammer - kladivo
- 8 Nails - hřebíky alespoň steel. Při použití iron radši více
- 2 normal planks
- Peníze - 2.000 Gp bude stačit
Doporučené věci :
- Druid pouch - proti hnilobě jídla - nepoužívám.
- Knife - lze najít cestou až bude potřeba
- Jídlo - stačí obyčejné na dopňení šrámů
- Ectophial
- Energy potiony
- Teleporty do Varrocku a Canfis (Fairy rings / Ectophial)
Odměna :
- 2 quest point
- 2.000 Construction exp
- 6.000 Thieving exp
- 7.000 Agility exp
- Tome of Experience - 3 x 2.000 exp dle výběru (pro skill lvl 30+)
Část questu je nafocena v Low-Res a doporučují toto nastavení použít. Budete procházet hodně dlouhé bludiště přes střechy a přítomnost čehokoliv jiného než je zobrazeno na obrázcích je na obtíž a překáží. Po třetím dohrání už znám cestu na zpaměť a zkusil jsem to projít v HD , ale po chvilce jsem to zase přepnul zpět.
-
Prozatím nic nepotřebujete a můžete se rovnou vydat na jih bažin do Burgh de Rott. V rozpadlé hospodě přezte zeď (climb-over broken down wall) a slezte do podzemí (climb-down trapdoor)
-
Ve sklepě si promluvte s Veliaf Hurtzem a pak jděte do místní banky.
- Is there something I can do to help out ?
- Yes, please tell me more
- How should i get into the Sanguinesti region ?
- Okay, thanks
-
V bance si vemte
2.000 Gp,
2 prkna (planks),
8 hřebíků (nails) ,
kladivo (hammer) ,
pár kousků jídla ,
nůž (knife) ,
něco na doplňování energie,
ectophial teleport a
jděte do jižní části k malému molu. Zde použijte jedno prkno na loďku (plank -> boat) a druhé na spouštěcí plošinu (plank -> boat chute)
-
Stoupňete si za loďku a strčte do ni (push boat) Dojděte k ní přes sousední molo a spojovací lávku, nasedněte (board boat) a vydáte se na cestu.
-
Vylezte na rozbořenou zídku (jump-onto rock) a pokračujte pomalu nahoru (climb-up) Kolem poletující Vampíři Vás moho kdykoliv chytit a nejrychleji se jich zbavíte, nabídnete-li vlastní krev (" Okay, have a bite - offer a blood tithe ") což bude mít za následek pokles zdraví kolem 6 Hp.
Upíři Vás prý mohou při špatné konverzaci (chyba, útěk...) uvěznit do pracovního tábora ze kterého se dostanete po nakopání + naložení 15-ti kousků rudy a následném dialogu s hlídačem. (Plastick2 - toto je myslím možné až později a dá se to využít jako zkratka)
-
Dostaňte se až k místu jako na obrázku a měla by se objevit informace o rozviklané podlaze. Pravým tlačítkem myši najděte volbu (kick-down floor) a po prokopnutí podlahy slezte dolu (climb-down) Tyto volby se dost špatně hledají a je dobré si "zazoomovat" co nejblíže a popřípadě otočit kameru "do zad".
-
Pár kroků na sever přelezte zeď (climb-over) a promluvte s jedním z obyvatelů - Meiyerdich citizen (" [whisper] Do you know about the Myreque ? ") a (" [whisper] I really need to meet the Myreque ") Dostanete z něj jméno za kým máte jít a další dialog není potřeba.
-
Zajděte za Old Man Ralem, promluvte s ním na některá témata. Důležitá by měla být(" Do you know anything...") , (" Someone said me you could help me ") a (" Old Man Ral, the sage of Saguinesti ") Takto Vám poradí abyste sledovali symbol. Pokud Vám to nechce říct, běžte za obchodníkem Trader Sven , promluvte s ním na některá témata a vraťte se znovu pokecat.
Cesta do nové základny
-
Nyní musíte najít novou základnu uprostřed města a pohybovat se při tom budete po zemi, v patrech i po střechách. Z toho důvodu u této pasáže doporučuji použít režim Low-Detial , protože přítomnost střech a více pater je na obtíž. I když vypadá tato část dlouze, není skoro kde zabloudit.
-
Od Old Man Rala jděte kousek na jiho-západ a vylezte po žebříku (climb-up ladder) do 1. Patra
-
Od žebříku jděte k mezeře v podlaze a na protější (doskokové) straně zvolte (jump-to floorboard) To samé udělejte směrem na východ a pak jděte severním směrem. Vedle loga zatlačte do stěny (push wall) a projděte na druhou stranu (walk across floor)
-
Pokračujte na sever, podlezte pod přepážkou (crawl-under wall) a pak stále severním směrem.
-
Západním směrem zatlačte do zdi (push) , přejděte na druhou stranu (walk) a slezte dolu (climb-down)
-
U východní stěny prohledejte stůl (search table) a najdete tajný průchod. Otevřete ho (open) a prolezte do druhé budovy (climb-into trapdoor tunel) Vedle postelí najdete polici po které vylezte do patra (climb-up shelf)
-
Jděte na východ, podlezte pod přepážkou (crawl-under wall) , přeskočte na druhou stranu (jump-to floorboard) a slezter po žebříku do přízemí.
-
Pokračujte dále na východ a vedle dveří prohledejte hrnce (search pots) Nalezeným klíčem si dveře otevřete (use key/ open door) a na konci budovy vylezte po žebříku do patra.
-
V 1. patře jděte na západ, jižním směrem přeskočte na druhou stranu (jump-to floorboard) a kolem stěny pokračujte k polici kde vylezete nahoru (climb-up shelf)
-
Pár kroků na západ je žebřík a po něm vylezte nahoru (bez obrázku) Na střeše si popojděte k jiho-východnímu okraji, přeskočte na druhou stranu (jump-to floorboard) a po žebříku o patro níže.
-
Od žebříku pokračujte na východ, potom po prádelní šňůře (walk-across washing line) na druhou stranu a po žebříku dolu.
-
Severně zatlačte do zdi (push wall) a projděte na druhou stranu (walk across floor)
-
Na konci vylezte po polici do dalšího patra (climb-up shelf)
-
Projděte na severo-východ a druhou polici využijte pro slezení o patro níže.
Jděte na severní okraj a přeskočte na druhou stranu (jump-to floorboard) a na severním okraji udělete totéž (jump-to floorboard)
-
Prokličkujte k další díře, přeskošte (jump-to floorboard) a vylezte po žebříku do patra. Prohledejte západní stěnu a získáte část žebříku. Slezte o jedno patro dolu, nalezenou část použijte na rozbitý žebřík který vede dolu (use ladder top -> broken ladder) a slezte po něm (climb-down)
-
Otevřete dveře a proběhněte k sousední budově na severu. Tam otevřete další dveře a vlezte dovnitř.
-
Uvnitř vylezte po žebříku a na stole v jižní části seberte nůž. Vraťte se do přízemí projděte přes dveře v severo-západě a pokračujte severním směrem.
-
U loga zahněte na východ, po pár krocích do dveří na jihu a po žebříku do patra.
-
Východním směrem skočte na druhou stranu (jump-to floorboard) a nakonec sejděte po schodech (climb-down stairs down)
-
Od schodiště jděte východní uličkou na jih, použijte nůž (knife -> wall) a pak do zdi zatlačte (push wall)
-
Na přepážce u severo-západního kraje koberce najdete stříbrné logo. Zmáčkněte ho (press decorated wall) a tím na chvilku aktivujete vchod do podzemí. Ten najdete po prohledání jiho-východního čtverce na koberci (open lumpy rug) Pak už stačí slézt dolu (climb-down trapdoor)
-
Proběhněte do severní části podzemí kde najdete Vertida Sefalatise. Promluvte s ním (" I was asked to make contact with the Myreque ") a dostanete svitek (message) který máte doručit do základny Burgh de Rott (start questu)
-
Libovolným způsobem se dopravte do podzemní základny a předejte svitek veliteli Veliaf Hurtz (use message) . Ten si svitek vezme a poté co se zeptáte na další úkol (" What do you want me to do ? ") Vás pošle za Drezelem do podzemního průchodu pod chrámem, západně od Canfisu (Priest in peril quest)
-
Promluvte s Drezelem (" Talk about something else ") a rozhovor ukončíte (" Okay, thanks ") Pak projděte podzemím na stranu od Varrocku.
-
Kousek na západ od hlavního vchodu prohledejte malé keře (search bush) Po skončení animace se vraťte za Drezelem.
-
Od něj dostanete radu navšívit krále Roalda ve Varrocku a také Vám dá teleportovací runy. Ty využijte a jděte za králem do zámku.
-
Promluvte s Roaldem (" Talk to the King about Morytania ") a do dialogu se přidá Aeonisig Raispher. Zeptejte se co máte dělat (" What should i do now? ") a po volbě (" Yes thanks...") budete (možná) teleportováni zpět k Drezelovi. Tak tomu bylo s Replastem, ale při posledním plnění to nešlo a musel jsem šlapat pěšky.
-
Pokecejte s Drezelem (" What should i do now? ") , (" Okay...") a pokračujte do Burgh de Rott .
-
Promluvte s Veliaf Hurtzem (" King Roald cannot send troops ") , (" Okay...") a v bance si vemte pár energy potionů , trochu jídla a jděte zpět do nové základny za Vertida Sefalatisem. Cestu už trošku znáte a kromě toho, že není třeba opravovat loď, absolovovat dialogy (Old Man Ral...) a tlačit do padacích stěn je průběh cesty stejný (bod 10 - 25)
V této fázi existuje i jiná cesta při které nemusíte jít přes domy. Pokud Vás zastaví Wyrewatch a zvolíte prostřední možnost , pošle Vás do dolu v severní části města. Tam nakopejte 15 kusů speciální rudy a dejte je do vozíku. Krumpáč dostanete od dělníky po dialogu (" Do you have a spare pick ? ") Pak stačí promluvit s hlídačem a jste volní. Podle mapky běžte jižním směrem do základny.
-
Na nové základně promluvte s Vertida Sefalatisem (" What should i do now? ") a po další volbě (" Okay, lead the way ") Vás odvede opět na začátek odkud se vydáte hledat dalšího člena. Pokud Vás neodvede, musíte se tam dostat po svých.
-
Teď se musíte dostat až k místu kde jste prokopli podlahu. Tam vylezte nahoru (climb-up floor) a po ochozujděte na sever. Na konci slezte po žebříku.
-
Dole prohledejte kamení ve východní stěně (search rocky surface) a projděte přes severní zeď (open barricade) Pokračujte na sever a v zatáčce vylezte po žebříku.
-
Jděte stále severním směrem a dalším žebříkem na který narazíte vylezte nahoru. V patře není kam uhnout a po pár krocích použijte další žebřík (climb-down) Pokračujte dále až na velkou křižovatku kde uvnitř rozpadlé budovy najdete hledanou osobu - Safalaana.
-
Jukněte do inventáře jestli máte 4 volné pozice a promluvte se Safalaanem (" I went to see King Roald ") , (" Can i help in some way ? ") , (" Okay...") Dostanete od něj 3 papyrusy , jeden charcoal a úkolem bude zmapovat západní část sídla.
-
Z křižovatky jděte západním směrem kde se bude cesta stáčet na sever a potom na východ. Až v severní části narazíte na logo, stoupněte na něj (walk here) a zakreslete pozici (charcoal -> papyrus) Tím získáte castle sketch 1
-
Vraťte se do zatáčky v západní části kde je druhé logo a stejným způsobem udělejte castle sketch 2.
-
Po animaci pokračujte v cestě zpět až narazíte na třetí logo.
Stoupněte na něj a v momentě kdy budete chtít udělat náčrtek, budete napadeni. S touto situací nelze nic dělat, ale nakonec Vás před smrtí zachrání Sarius Guile.
-
Krátce pokecejte, udělejte castle sketch 3 a vraťte se do jiho-západní části k místu kde vylezete prokopnutou podlahou. Odtud po třetí projděte bludiště (lze jít i přes důl), ale u bodu 25 se zastavte (10-25).
-
U jižní stěny v místnosti s žebříkem se otočte a použijte nůž na portrét (use knife...) Po prohledání (search portreit) získáte dlouhý klíč - large ornate key.
-
V místnosti najdete i krb a ten prohrabte nožem (knife -> fireplace) Najdete message (zprávu) kterou si přečtěte (read) a pokračujte do základny (bod 26-28)
-
V podzemní základně si promluvte se Safalaanem, předejte náčrtky (" I have all sketches for you ") a pak mu ukažte zprávu z krbu (" I have a message for you Safalaan...") Nakonec Vás pošle do laboratoře nedaleko od základny.
-
Vyjděte ven ze základny, projděte zdí (push wall) a vylezte po schodech do patra. V patře přeskočte na druhou stranu (jump-to floorboard) a slezte dolu. Venku pokračujte podle mapy až dojdete k místnosti se žlutým kobercem na zdi.