Pro začátek si vemte 4 Soft clay , 2 teleporty do Varrocku , 1-2 waterskin a od vstupu do pouště se vydejte na východ do města Uzer. Tam si promluvte s golemem (" Shall I try to repair you "). Golem potřebuje opravit a tak na něj použijte postupně 4 kusy hlíny (use soft clay -> broken clay golem )
Po dokončení opravy se dozvíte, že golem má za úkol otevřít portál a zneškodnit démona.
Pak sejděte do podzemí a uprostřed uvidíte 3 sošky a 1 prázdné místo (stačí seběhnou po schodech a hned se vrátit). Vylezte zpět na povrch a kousek na západ leží na zemi u krabic papír který seberte. Po přečtení se dozvíte že ho psala Elissa a nezbývá než se za ní vypravit.
Dopravte se do severo-východní části Digsite a promlute s Elissou (" I found a letter in the...")
Pak jděte na jih do Exam centra a uvnitř prohledejte knihovnu v jiho-východním rohu. Zde naleznete Varmen's notes a tuto knihu prolistujte.
Vraťte se za Elissou, promluvte s ní (" Where is the stauette...") a přepravte se do Varrocku.
V muzeu (2 budova severně od malé banky) prohledejte kapsy Curatora (pickpocket) a najdete klíč.
Vyběhněte po schodech do 1. patra a na expozici golema použijte ukradený klíč. Získáte tak sošku a z banky si k ní vemte pestle and mortar , prázdnou vial , hammer , chisel , papyrus a nechte si 6 volných míst pro drahokamy. Ty lze získat údajně i později po skončení questu. Pak se vydejte zpět do pouště.
Za mostem který vede do Uzeru jděte na sever k "mining" značce. Kolem poletuje Desert phoenix a z něho si vemte jedno pírko (grab-feathers). Pak jděte na jiho-východ do Uzeru.
Po schodech sejděte do chrámu a utrhněte ze země jednu černou houbu (pick). Použijte na ni pestle and mortar a v prázdné lahvičce budete mít inkoust.
Uprostřed místnosti vložte Vaší sošku na své místo (use statuette -> alcove) a všechny 4 sošky otočte směrem na sever (turn statuette...) Bylo docela špatně vidět kterým směrem se sošky dívají, ale budou-li otočeny správným směrem, v chatu se objeví zpráva: The door grinds open.
Otevřete dveře na severu a projděte (enter door). Máte-li volné místo, na konci sálu si můžete z trůnu vzít 6 gemů (use hammer -> throne). Do této místnosti musíte vstoupit i když gemy nyní nebudete chtít
Pak se vraťte zpět do místnosti, v severo-západní části seberte strange implement (červená tečka na minimapě) a jděte na povrch za golemem.
S golemem si promluvte, ale stale bude dokola opakovat že musí zabít démona. Použijte pírko z Phoenixe na inkoust a pomocí namočeného pera napište "program" na papyrus (use papyrus -> phoenix quill pen).
V rychlém sledu za sebou otevřete golema (use strange implement -> golem) a dejte do něj program (use golem program -> golem). Po krátém rozhovoru je quest u konce.
Tip od jiného hráče
Ahoj, chtěl bych jen připomenout, že po splnění tohoto questu je možné využívat létající koberce také do Ruins of Uzer.
Návod sepsal a mnoho štěstí při plnění přeje Plastick2.
Nahoru