Fairy tale part 2

Obtížnost : střední

Délka : krátké

Požadavky :

  1. Fairy tale part 1
  2. 57 Herblore
  3. 49 Farming
  4. 40 Thieving
  5. Schopnost zabít Gorak (145 lvl) bez prayeru

Nezbytné věci :

  1. Waterfilled vial - lahvička s vodou
  2. Pestle and mortar - Hmoždíř pro drcení přísad
  3. Dramen staff pro vstup do Lost City / Zanaris

Doporučené věci :

  1. Teleport na jeden klik pro případ nouze (Ecto, Elf crystal...)
  2. Jídlo lobster +

Výbava: Dobrý melee armor + zbraň.

Odměna :

  1. 2 quest point
  2. 2.500 exp do libovolného skillu pokud je 30 lvl+
  3. 3.500 Herblore
  4. 2.500 Thieving
  5. Schopnost vyrábět Magic Essence potion (+3 magic)
  6. Možnost používat teleportovací "kruhy". Tato "odměna" je přístupná již v průběhu questu. Pro jejich aktivaci není potřeba mít žádný ze skillů dle požadavků, takže vřele doporučuji začít hned po Fairy_tale_part_1 bez ohledu na skilly.


  1. Před začátkem questu nesmíte přibližně 15 minut Farmáře Martina okrádat, jinak quest nezačnete

    Promluvte si s Martin the Master Gardener na u náměstí v Draynor Village (" Quest ") Zeptejte se jak se vede jeho plodinám a řekne Vám aby jste za ním přišli později a mezitím zjistí jak se věci mají.



  2. Jak dlouho se musí čekat přesně nevím, ale přijdete-li moc brzo, řekne že jste moc netrpěliví a nic se nedozvíte. Naposledy to bylo kolem 5-ti minut.



  3. Když už se konečně podaří s ním navázat delší rozhovor, na jeho konci stejně dospějete k názoru, že bude lepší zjistit co se děje vlastním pátráním a po zvolení dialogu (" I supose I'd better go and see what the problem is then ") se vydejte do Zanaris (Lost City)







  4. První kroky povedou do místnosti kousek na sever od banky kde v minulém díle ležela Fairy Queen. Hned jak tam dorazíte, spustí se animace a uvidíte, že místnost je kompletně zdemolovaná.



  5. Vedle stolu na východní straně seberte Healing certificate a prohlídněte si ho (read)



  6. Poté na něj v inventáři klikněte pravým tlačítkem myši a vyberte volbu study Nuff's certifikate. Uvidíte zprávu které asi těžko budete rozumět.



  7. Zajděte kousek na jih od banky za místní kuchařkou Fairy Chef a certifikát ji ukažte. Na dotaz jestli by nemohla divnou zprávu přeložit sice odpoví že ne, ale řekne Vám, že tabulka s podobnými znaky se nachází poblíž Cosmic oltáře.



  8. Na jižní straně u oltáře najdete tabulku. Prohlídněte si ji a uvidíte podobnou šifru. V překladu to znamená Cosmic rune Altar. Pomocí této indície by jste měli být schopni přeložit šifru na Nuff's certifikátu. Sám jsem ho už nestudoval a nevím jestli se po přečtení tabulky přeloží sám nebo na to musíte přijít sami a chybějící znaky doplnit sami, ale na další průběh to nemá vliv. Stručně přeloženo se v něm píše že Nuff a Queen jsou v bezpečí a jestli je chcete najít, použijte teleportovací kódy AIR, DLR, DJQ, AJS.







  9. Zajděte za Fairy Godfather kterého najdete poblíž Slayer značky a postupně se proklikejte rozhovorem: (" Where is the Fairy Queen ? ") , (" Do you have any idea...") a (" Yes, okay "). Tím získáte povolení používat teleportovací kruhy.

    Kruhy je už nyní možno používat v plném rozsahu a quest můžete dokončit jindy.



  10. Vezměte si do ruky Dramen staff a běžte k místu kde začíná cesta k Cosmic oltáři. Klikněte na nejmenší prstenec v kruhu a objeví se 3 otáčivé segmenty s písmeny.





  11. Nyní musíte postupně zadat 4 kódy získané ze šifry ve správném pořadí v co nejkratším časovém úseku ( Nuff's certifikate musíte mít u sebe). Jako první zadejte AIR a zvolte Teleport to this location. Ocitnete se na ostrově a hned se vraťte zpátky (use fairy ring). Na cestu zpět není třeba žádný kód, protože volit cíl cesty lze pouze z Lost City a ostaní ringy Vás přenesou vždy jen zpět do Lost City.
    Jako druhý kód použijte DLR a znovu se vtraťte. Třetí kombinace DJQ mě teleportovala na místo co je na obrázku. Moc daleko to nebylo.



  12. Poslední kombinací je AJS a tou by jste se měli dostat do nové části Lost City

    Už jsem několikrát řešil poznámku typu "Mě to nejde. Přeneslo mě to jinam". Můžu jen říct, že se výše popsaným způsobem nakonec na požadované místo stejně dostal , ale kde před tím dělal chybu, na to jsem nikdy nepřišel. Jediné co mě napadá, že mezi zadáním kódů byla moc velká časová prodleva (logout, dlouhá pauza...) nebo si spletl písmena (b d) (p q) . Párkrát to bylo i tím že neměl u sebe certifikát. To většinou když někdo dodělává quest později. Sám jsem na to u poslední postavy zapoměl.



  13. Královnu i s ošetřovatelkou najdete v severo-východní části. Promluvte s Fairy Nuff a ta Vás s radostí uvítá. Během rozhovoru se dozvíte, že ze strachu před Fairy Godfather museli utéci do těchto prostor a také se přidá do řeči Fairy Very Wise. Od nich se dozvíte, že budete potřebovat Queen's enchanted secateurs i s radou jak je získat.







  14. Vraťte se za Fairy Godfather (u slayer master) a pomocí thievingu ho zkuste okrást (pick-pocket). Pokud se Vám to nepovede, budete teleportování mimo Zanaris někde mezi Draynor a Lumbridge. Slabším zlodějům nezbývá než popřát hodně štěstí pevné nervy. Budete-li úspěšní, nůžky budete mít v inventáři.



  15. Znovu se vydejte teleportovacím kruhem do míst kde leží královna. Musíte opět zadat všechny 4 sekvence jako při první cestě. Queen's enchanted secateurs předáte během rozhovoru s Fairy Nuff, ale ta zjistí že královna spí moc dlouho a bude třeba sehnat nějaký účinný lék. Pak se Fairy ringem vraťte zpět do Zanaris.



  16. První přísadu do léku si musíte obstarat bojem s Gorakem (145 lvl) bez prayeru. Občas mi uštědřil hit za 13 a tak se bude hodit i nějaké to kvalitní jídlo. Množství záleží na Vašem combat lvl. Také se hodí "jednodotykový" teleport pro případ nouze. Sám jsem dole trochu zazmatkoval, protože o nefunkčním prayeru jsem se dočetl až později a když jsem se snažil místo opustit pomocí Fairy ringu, zapoměl jsem že nedržím v ruce Dramen staff, ale zbraň.

  17. Pro úsporu času si můžete s sebou vzít pestle and mortar, lahvičku s vodou a máte-li vše potřebné pro boj, jděte opět k teleportovacímu kruhu a tentokrát zadejte kód DIR. V tomto "meziprostoru" je několik Goraků a jednoho si podejte. Až se s ním vypořádáte, nezapomeňte ze země sebrat Gorak claws, což je přísada do potřebného léku. Potom si vezměte do ruky zpět Dramen staff a přes kruh se vydejte zpět.



  18. Další o čem se Fairy Nuff zmínila je květina Starflower. Do kódového mechanismu zadejte CKP. V místech jako na obrázku chvilku vyčkejte než vyrostou a pak jednu si utrhněte. Teď máte vše potřebné pro výrobu lektvaru.



  19. Kytku dejte do lahve s vodou (use star flower -> vial of water). V hmoždíři rozdťte gorak claws (use gorak claws -> pestle and mortar) a prášek přidejte do lahvičky (use gorak claw powder -> unfinished potion). Lék pro královnu - Magic essence (3) je hotov.

  20. Na poslední návštěvu nemocné královny budete potřebovat vyrobený lektvar a libovolný teleport po ukončení questu. Opět zadejte 4 sekvence (AIR / DLR / DJQ / AJS) a použijte Magic essence (3) na Fairy Queen (use...) To jí konečně probere a až s ní promluvíte, quest je u konce.







Návod sepsal a mnoho štěstí při plnění přeje Plastick2.

Nahoru