Mage wild arena

Obtížnost : lehká - střední

Délka : střední

Požadavky :

  1. 60 Magic
  2. 37 prayer - není podmínkou, ale můžete-li používat magic protect, budou souboje velmi jednoduché

Nezbytné věci :

  1. Runy - pro první část libovolné útočná kouzla.
  2. Knife na proříznutí pavučiny. Lze použít i zbraně se "slash" útokem
  3. 200 Blood run + elementální runy na 100 kouzel. Kdo chce hůl jen na parádu a nebude kouzla používat, nemusí tyto runy mít. Hůl lze nosit i bez aktivace kouzla.

Doporučené věci :

  1. Prayer restore - budou stačit 1-2 lahvičky
  2. Jídlo - s prayerem stačí pár kousků čehokoliv. Jinak pro jistotu monk/shark
  3. Ring of life - ani nevím jestli funguje přes 20 lvl Wildy. Beru si ho automaticky

Výbava: S magic protect stačí cokoliv s magic bonusem do útoku, ale bez prayeru doporučuji i nějaký ten bonus do magic defence.

Odměna :

  1. Hůl + cape dle výběru (Saradomin / Guthix / Zamorak)
  2. Možnost naučit se nová kouzla - Saradomin strike / Guthix claws / Zamorak flame


  1. Sice půjdete přes Wild kolem 50 lvl, ale po té co Jagex zrušil hráčům možnost útočit na jiné v této části světa, je získání hole/kouzla o dost jednodušší než dříve. V místě plnění úkolu je i plně funkční banka a tak pro začátek potřebujete jen "něco" na proříznutí pavučiny (měl by stačit obyčejný nůž - knife) a pár kusů jídla na případné doléčení ran od Revenantů (dostal jsem hit za 27 Hp)

  2. Dojděte k dělícímu plotu mezi West a East Ardougne a v malé budově najdete lever (páka) kterou zatáhněte a ta Vás teleportuje do nejsevernější části Wildy.



  3. Cestou na sever se prosekejte přes pavučinu (slash web) a pak jděte na západ. Podle mapky jděte až k Mage aréně a opět prosekněte pavučinu (budou 2 za sebou). Na zdi zatáhněte za páku a tou se dostanete do bezpečné zóny s bankou a obchodem kde prodávají runy (blood nevedou). Odtud se dá narozdíl od Wild arény i teleportovat pryč.

  4. V bance se připravte na souboj s Kolodionem kterého lze porazit pouze magic stylem. Půjde celkem o 5 postupných soubojů, ale až v tom posledním je u protivníka vidět combat level (112). V aréně kde budete bojovat Vás mohl jiný hráč dříve zabít, protože budete na souboj teleportováni zpět do nebezpečné části Wildy, ale toto už nyní nehrozí. Proto si můžete na sebe vzít na sebe cokoliv, ovšem nezapomeňte na možnost, že lze umřít při boji jako kdekoliv jinde.

  5. Až budete připraveni, promluvte s Kolodionem (" Can I fight here ") , (" Yes indeedy ") , (" Okay, let's fight ") a spolu s ním budete teleportováni do arény k vzájemnému souboji. Bez 60 magic se s Váma nebude bavit a magic potion nelze použít.



  6. Souboje jdou rychle za sebou a celkový čas který jsem potřeboval byl přesně 4 minuty a vystřílel jsem 66 fire-blastů (death runy). To vše s magic lvl 74 a pod magic protect jsem neměl sebemenší problém. Kdo nemá možnost použít prayer, tak je tam prý i safe-spot (nějaký kámen na zemi) , ale dle jednoho hráče to prý není pravda.

    Upřesnění od jiného hráče:
    Pozor ked uteciete z mage wild arena pokracujete s formou kolodiona pred akou ste utiekli!













  7. Po úspěšném absolování celého souboje budete teleportování zpět do jeskyně. V rozhovoru s Kolodionem se dozvíte kam si máte jít pro odměnu.



  8. Skočte do jezírka (step-into sparkling pool) a projděte malou jeskyní až na druhou stranu. Zde uvidíte 3 sochy a dle výběru se u jedné pomodlete (pray at...) Ze sochy vypadne cape kterou seberte a nasaďte si ji. Cape můžete mít jen jednu a pokud chcete jinou , musíte ji dropnout a znovu se pomodlit u sochy.



  9. Jděte zpět k jezírku a cestou si promluvte s Chamber guardianem. Dostanete od něj hůl podle předchozí volby sochy boha. Hůl si vemte do ruky a projděte jezírkem (step-into...) do místnosti s bankou. Pokud chcete, můžete si od něj koupit i jiné hole za 80.000 Gp, ale nevím přesně za jakých podmínek.



  10. Promluvte s Kolodinem(" How can I use my new...") a dozvíte se, že musíte zakouzlit 100x příslušné kouzlo v aréně. Mimo ní můžete hůl nosit, ale bez možnosti používat kouzlo.



  11. V bance si vemte runy na 100 kouzel podle typu hole (strike/flame/claws používají blood runy) , prayer restore, jídlo, nůž/zbraň na proříznutí pavučiny, nějaké obleční + cape ze sochy (nasadit na sebe) a kdo se bojí krátkého průchodu přes Wild, může si vzít menší počet run a pak se vrátit pro zásoby.

  12. S výbavou opusťte tuto místnost a pomocí páky se vraťte do Wildy. Prosekejte se přes 2 pavučiny a pár kroků na východ (po cestě) narazíte na další pavučinu. Také ji prořízněte a ve výklenku zatáhněte za páku (pull lever) která Vás přenese na cestu kolem Arény.



  13. Jděte na západ a uprostřed je vchod do arény (tečkovaná cesta na mapě v úvodu). Zde vystřílejte 100 kouzel a po dosažení této hranice by měla hra oznámit že můžete toto kouzlo používat i mimo tuto arénu. Tuhle část jsem už nedělal, protože 200 blood run je v mém případě zbytečná investice a kouzlo ve hře nevyužiji. Pokud je zde jiný průběh nebo zádrhel, napište mi upřesnění. Maximální hodnota kterou je s kouzlem možno dát je 30 Hp při použití kouzla CHARGE a kolem 20 Hp bez něj. Při kouzlení nesmíte mít na sobě cape jiného boha než je hůl co máte v ruce a narozdíl od jiných holí nejde nastavit na "autocast" (automatické sesílání kouzel na jeden cíl).

    Kouzlo Guthix claws jde nastavit na autocast pomocí Void knight mace z minihry Pest control

Návod sepsal a mnoho štěstí při plnění přeje Plastick2

Bude-li nějaký technický problém s návodem, využijte formulář. Stejně tak mi pošlete zprávu je-li návod použitelný a srozumitelný, kde jste se zasekli, co bych měl ještě doplnit, opravit a podobně.

Odpovím pouze E-mailem , nikoliv ve hře. Upozorňuji že tento formulář je určen výhradně pro tento článek.

 RS account :

 E-Mail :